آرتین مامان

پسملی مامان بزرگ شده

1390/2/15 9:07
نویسنده : مامان آرتین
275 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که آرتین بازی می کرد بهش نگاه می کردم و فکر کردم چقدر بزرگ شده ! 

کوچولویی که نمی تونست هیچ کاری انجام بده الان به راحتی راه می ره می دوه بازی می کنه و ... .

 

-وقتی اعضای صورت رو ازش می پرسم نشون می ده . ( البته هر وقت دلش بخواد ! زیاد رو نمی ده که من هی سوال کنم!)

 

-شبها یاد گرفته قبل از خواب برای بابا جونی بوس بفرسته . چند شب قبل گفتم شب به خیر بگو بریم بخوابیم . فوری بوس فرستاد و رفت دراز کشید . ( البته فقط برای چند ثانیه. در حدی که من قربون صدقه اش برم که پسرم همه چیز رو می فهمه. بعد بلافاصله بلند شد که بره به بازیگوشیش برسه! )

 

- دستمال کاغذی برمی داره و میز و مبل و .. رو تمیز می کنه . بعد لب و بینی خودش رو پاک می کنه و  آخرش هم می آد سر وقت صورت من تا من رو تمیز کنه!!!

 

 

خبر جدید اینکه سه تا دیگه از دندونهاش جوانه زدن! سر جمع دندونهاش شدن ۱۳ تا.

 

 

فکرهای بد نکنیدها . من هستم و آرتین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی
18 اردیبهشت 90 11:23
مامان طاها
18 اردیبهشت 90 23:33
سلام عزیزم وبلاگ جدید مبارک راستی برام سوال شده چرا مطالب اون وبلاگ رو اینجا هم مینویسی مگه اون یکی چه ایرادی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 12:19
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
آرتین خان
23 اردیبهشت 90 14:57
با سلام اگه تو مسابقه شرکت نکردی میتونی بیای و به اسم زیبا و با معنی آرتین با کد 107 رای بدی. به این لینک برین و در قسمت نظرات 107 رو ارسال کنید: http://mosabeghe.niniweblog.com/post20.php اینم آدرس نی نی وبلاگی آرتین خان: www.artinkhaan.niniweblog.com